Рекомендації від магазину

  • При отриманні уважно огляньте склад замовлення (посилки)
    - наявність всіх замовлених вами товарів
    - відповідність характеристик товару тому, що ви замовляли (колір, розмір та інше)
  • Огляньте товар на наявність візуальних пошкоджень
    - наявність тріщин, відламів, подряпин та інше
  • Перевірте комплектацію товару
  • Перевірте працездатність товару
    - роботу від мережі/елементів живлення (батарейок)
    - роботу всіх функціональних елементів, розміщених на товарі або в комплекті
    - виконання функції товару, чи відповідає товар його призначенню
  • У разі, якщо представник перевізника (кур'єр або оператор на відділенні) відмовляє вам у можливості виконання рекомендацій від магазину (перевірка замовлення та товарів), зверніться будь ласка до чат-боту магазину або на гарячу лінію, щоб отримати консультації щодо ваших подальших дій.

Тільки у випадку вашої повної впевненості, що товар вам підійшов, повністю відповідає тому, що ви замовляли, а також виконує свою функцію, сплатіть посилку представнику перевізника (оператору на відділенні перевізника, кур'єру компанії перевізника).

Що робити, якщо я отримав товар, але протягом 14 днів він мені не підійшов?

  • Протягом 14-денного строку, відповідно до закону України "Про захист прав споживачів", підлягає поверненню або обміну товар належної якості. Що таке товар належної якості?
    - наявність заводської упаковки
    - наявність повної комплектації
    - відсутність слідів використання на заводській упаковці та товарі
    - товар повністю справний і виконує свої функції
  • Якщо ви переконалися в тому, що повернений вами товар повністю відповідає описаним вище умовам, зверніться будь ласка до чат-боту магазину 
  • Хочемо звернути вашу увагу, що у разі повернення або обміну товару, всі послуги перевізника оплачується відправником (вами).

Що робити, якщо отримав не працюючий/з пошкодженнями товар?
Що робити, якщо після отримання товару, виявив неповну комплектацію?

  • На жаль, якщо ви отримали посилку на відділенні перевізника і покинули відділення або відпустили кур'єра компанії перевізника, повернення або обмін товару неможливий.
  • Чому таке повернення неможливе? Усі претензії щодо замовлення, його змісту та стану, приймаються виключно на відділенні перевізника або при кур'єрі компанії перевізника. Ці заходи дозволяють забезпечити прозору процедуру перевірки товару на місці, щоб переконатися, що зміст замовлення знаходиться в тому самому стані, в якому він був відправлений. Таким чином, ми можемо гарантувати швидке вирішення будь якої ситуації

Що робити, якщо отриманий мною товар не відповідає моєму замовленню?

  • Зверніться будь ласка до чат-боту магазину